Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Το Ραδιόφωνο αυξάνει τις διαδικτυακές αναζητήσεις για τις επιχειρήσεις

To Radio Advertising Bureau (R.A.B.) των Η.Π.Α. έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα μιας έρευνας που φαίνεται να αποδεικνύει ότι οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις αυξάνουν σημαντικά τις διαδικτυακές αναζητήσεις προϊόντων, brands και υπηρεσιών. Με βάση την ανάλυση περισσότερων από 2.100 διαφημίσεων σε τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, σε έξι διαφορετικές κατηγορίες, σημειώθηκε αύξηση 29% στα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω Google Search. Σημειώνεται επίσης ότι το ραδιόφωνο είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό ως προς την αύξηση των αναζητήσεων τις καθημερινές και κυρίως στη διάρκεια της ημέρας.
“Γνωρίζουμε ήδη ότι το ραδιόφωνο προσφέρει μια ισχυρή απόδοση στην επένδυση των διαφημιστών, τώρα γνωρίζουμε ότι αυξάνει, εκτός από άλλες μετρήσεις, και τα αποτελέσματα αναζήτησης σε διάφορες κατηγορίες διαφημίσεων”, δήλωσε η πρόεδρος και CEO της RAB, κα. Erica Farber. Ο πρόεδρος της MEDIA MONITORS κος. Philippe Generali πρόσθεσε “Η μελέτη αποδεικνύει ότι το ραδιόφωνο επηρεάζει σημαντικά τις ψηφιακές συμπεριφορές και δραστηριότητες – και είναι ακόμη πιο σημαντικό στον ψηφιακό κόσμο και στο ηλεκτρονικό εμπόριο». Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Επίσης, μπορείτε να διαβάσετε για τα αποτελέσματα της έρευνας κάνοντας κλικ εδώ. Επίσης μπορείτε να κατεβάσετε σε ηλεκτρονική μορφή μια σύνοψη των πιο σημαντικών αποτελεσμάτων της έρευνας κάνοντας κλικ εδώ.
Ο διπλός ρόλος του Ραδιοφώνου
Η παρούσα έρευνα έρχεται να αναδείξει για ακόμη μια φορά την ευελιξία και αποτελεσματικότητα της ραδιοφωνικής διαφήμισης σε ένα κατ’ εξοχήν ψηφιακό κόσμο. Το ραδιόφωνο παραμένει ένα κορυφαίο Μέσο για μαζική προσέγγιση (Mass Reach Media), φτάνοντας στους καταναλωτές σε οποιοδήποτε σημείο και καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Σαν αποτέλεσμα αποφέρει ισχυρή απόδοση της διαφημιστικής επένδυσης. Και το πιο σημαντικό στοιχείο; Όταν το ραδιόφωνο αποτελεί μέρος μίας διαφημιστικής καμπάνιας που περιλαμβάνει περισσότερα του ενός Μέσα, βελτιώνει την εικόνα και αναγνώριση ενός Brand (Brand Awareness). Είναι με άλλα λόγια το πιο σημαντικό και αποτελεσματικό συμπληρωματικό Μέσο για τις περισσότερες online καμπάνιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου