Παρασκευή 18 Μαΐου 2018

Μεγάλη προσοχή για την αποφυγή κλοπών και διαρρήξεων στην πόλη μας

Από ακροατή του σταθμού μας ήρθε το εξής μήνυμα:
"Χθες το βράδυ στην οδό Φλέμινγκ σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου στη Σητεία έτυχε να μένει ανοιχτή η είσοδος του σπιτιού μου στο δρόμο. Κάποια θρασίμια παραβίασαν με μαστοριά τη πόρτα του διαμερίσματός μου, που δεν ήταν ασφαλείας χωρίς να της προκαλέσουν ζημιά και προσπάθησαν να παραβιάσουν και του γείτονά μου. Κι ενώ κοιμόμασταν μέσα μπήκαν και μου πήραν ότι λεφτά είχα στο πορτοφόλι μου που το είχα εκεί μπροστά στη πόρτα σ ένα ράφι και εξαφανίστηκαν αμέσως. 2 η ώρα έγινε αυτό και ακούσαμε το θόρυβο αλλά μέχρι να σηκωθώ είχαν φύγει. Έγινε και καταγγελία και ήρθε αμέσως η σήμανση.
Αν θέλετε δημοσιεύστε το να προσέχει ο κόσμος"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου